Jedziesz na targi branżowe lub prowadzisz sprzedaż online? Nie zapomnij o słodyczach reklamowych!

Jeżeli zastanawiasz się w jaki sposób uatrakcyjnić wizerunek swojej firmy i sprawić, by była ona pozytywnie kojarzona, koniecznie postaw na słodycze reklamowe! Słodkie gadżety o charakterze marketingowym sprawdzą się znacznie lepiej niż na przykład długopisy, pendrive czy kalendarz. Przeczytaj ten krótki artykuł i sprawdź, dlaczego jakość słodyczy reklamowych ma znaczenie, ile kosztują oraz czy cukierki z nadrukami logo firmy to dobry pomysł!

Cukierki z nadrukiem – najpopularniejsze rodzaje

Wśród słodyczy reklamowych zdecydowany prym wiodą cukierki, takie jak uwielbiane przez wszystkich krówki, miętówki, cukierki pudrowe, lizaki i żelki. Cukierki pudrowe znajdują się w oryginalnym i fantazyjnym pojemniku, który na wieku i po bokach ma zazwyczaj logo firmy. Możesz je ustawić na pulpicie w:
-rejestracji
-recepcji
-biurze stacjonarnym, gdzie przyjmujesz kontrahentów oraz klientów
Cukierki na sztuki, pakowane osobno, takie jak na przykład krówki, wykorzystasz podczas:
-targów
-konferencji
-imprez branżowych
-dołączysz do paczki wysyłkowej dla Twojego klienta
-dołączysz do paragonu lub rachunku po skorzystaniu z zakupów i usług w Twojej siedzibie stacjonarnej firmy
Słodkie gadżety o tym charakterze, o ile nie znajdują się w zbiorczym opakowaniu lub dekoracyjnym pojemniku muszą mieć na opakowaniu:
-wyraźne logo lub nazwę firmy
-mogą być dopasowane do okoliczności, np. Bożego Narodzenia, Wielkanocy, Dnia Dziecka
-nie powinny mieć umieszczonego na opakowaniu numeru telefonu, bądź innych danych, które nie będą wyraźne z racji małej powierzchni reklamowej a stworzą tylko wizualny chaos

Słodycze reklamowe – na co zwrócić szczególną uwagę?

Jeżeli liczy się dla Ciebie ekonomia, powinieneś pamiętać, że aby zamówić odpowiednią ilość słodyczy reklamowych, czy to w formie cukierków, czy też innych łakoci, musisz wykonać stosowne obliczenia. Powinieneś zatem sprawdzić, jaki jest miesięczny obrót w Twojej firmie i ilu klientów w danym miesiącu obsłużyłeś czy sprzedałeś im swoje produkty lub towary. Wówczas do wyliczonych wartości, musisz dodać mniej więcej 10-12% zapasu, tak aby nie doszło do sytuacji, w której to zabraknie Ci pysznych, firmowych słodyczy. Cukierki z nadrukiem na targi wymagają wiedzy odnośnie tego, ile osób odwiedzi wydarzenie – tutaj też dodaj zapas, aby nikomu nie zabrakło słodyczy! Przede wszystkim postaraj się, aby Twoje słodycze, które wręczasz klientom, czy to osobiście z paragonem, czy też wysyłkowo były dobrej jakości. Tandetne i niesmaczne cukierki to ujma dla firmy i lekceważenie klientów, dlatego jeśli zależy Ci na dobrym wizerunku, postaw na sprawdzone łakocie!