katalogi stron katalogi stron

Katalogi stron – moderowane czy niemoderowane?

Twoja firma całkiem nieźle się ostatnio rozwija i dlatego też, aby jeszcze bardziej ułatwić jej ten rozwój, w ostatnim czasie założyłeś dla niej nową stronę internetową? Jest to jak najbardziej dobra myśl. Teraz musisz tylko zapewnić tej stronie jak najlepszą widoczność, do czego jesteś w stanie wykorzystać m.in. katalogi firm. Pewnie już wiesz, że każdą witrynę www trzeba pozycjonować.

Pozycjonowanie można natomiast usprawniać poprzez stosowanie przeróżnych sprawdzonych technik. Jedną z nich, prawdopodobnie też skuteczniejszą, jest umieszczanie strony internetowej w różnych katalogach i tworzenie dla niej swego rodzaju wirtualnych wizytówek. Dobre katalogi stron z pewnością pomogą Ci poprawić widoczność strony. Zajmij się tym najlepiej właśnie teraz. Im szybciej to zrobisz, tym prędzej dostrzeżesz pozytywne efekty twoich działań, które będą przekładać się na sumiennie wzrastającą pozycję strony w wyszukiwarkach.

Nie każdy katalog musi jednak okazać się katalogiem wartościowym. Ogólnie rzecz biorąc tego rodzaju platformy wypełniane wirtualnymi wizytówkami firm i samych portali dzielimy na niemoderowane oraz moderowane. Które są lepsze? Akurat w tym przypadku wybór jest prosty i oczywisty. Zdecydowanie bardziej przydatne okażą się dla siebie te drugie platformy, czyli moderowane katalogi stron i firm. Z czego to wynika? Otóż tylko dołączenie do nich może ci zagwarantować sprawniejsze i efektywniejsze pozycjonowanie.

Moderatorzy odpowiedzialni za obsługę katalogów dbają o to, aby trafiały do nich wyłącznie rzetelne i sprawdzone strony o konkretnej wartości, a nie np. niskojakościowe serwisy zapleczowe czy blogi, na których powielane są treści z innych stron. Dla ciebie znaczy to tyle, że gdy trafisz do katalogu moderowanego, twoja strona zacznie być dobrze postrzegana przez wyszukiwarki. One uznają ją za witrynę wiarygodną. Dzięki temu nie będą nakładać na ciebie cichych blokad czy w jakikolwiek inny sposób utrudniać ci pozycjonowania.

Jeżeli więc w ostatnim czasie przeprowadzane przez ciebie pozycjonowanie stron przestało być już jakkolwiek efektywne, koniecznie spróbuj dodać witrynę do przynajmniej kilku moderowanych katalogów i po paru tygodniach sprawdź, jakie dało ci to rezultaty. Niektóre katalogi są o dziwo darmowe. To znaczy, że możesz z nich skorzystać i nic za to nie zapłacić.